Vraag niet beantwoord? Neem contact op met onze Klantenservice, zij helpen je graag verder.
Ik ben het signaal/netwerk kwijt, wat moet ik doen?
Klik hier om instructies te zien om jouw netwerk handmatig te configureren voor iPhone of Android.
Mocht je verdere assistentie nodig hebben, contacteer dan alsjeblieft onze Klantenservice.
Wat is mijn Vectone Mobile telefoonnummer?
Hoe kan ik de Klantenservice bereiken?
Hoe kan ik mijn voicemail beluisteren?
Bel 3331 met je Vectone Telefoon om je voicemail af te luisteren.
Ik ben mijn PUK/PIN code vergeten. Wat nu?
Je PUK code kun je terugvinden op de herlaad aart houder in je starterspakket, bewaar deze goed. Mocht je deze niet meer hebben, bel dan de Klantenservice, zij helpen je graag verder.
Kan ik mijn huidige nummer behouden als ik Vectone Mobile klant word?
Jij kunt jouw huidige telefoonnummer overdragen op jouw nieuwe Vectone Mobile herlaadkaart. Print het formulier, vul je gegevens in en stuur dit naar ons - wij doen de rest.