Vraag niet beantwoord? Neem contact op met onze Klantenservice, zij helpen je graag verder.
Hoe werkt een kredietoverdracht?
- Telefoons met herlaadkaart over de hele wereld (KLIK HIER om deze groeiende telefoonlijst te zien).
- Elk Delight Mobile nummer in België en over de hele wereld.
- Elk Vectone Mobile nummer in België en over de hele wereld.
- Elk Chilitalk nummer in België en over de hele wereld (het unieke 11- cijferige Account-Access Code die is weergegeven in Mijn Account op de Chillitalk website).
Er zijn drie verschillende manieren hoe je beschikbaar krediet over kunt boeken.
- Verzend simpelweg een SMS vanaf je eigen mobiele telefoon.
- Door jouw Vectone account online te gebruiken.
- Of door te bellen naar onze hulplijn vanaf elke telefoon.
- Meer informatie over het uitvoeren van een kredietoverdracht kan worden gevonden door HIER te klikken.
Hoe weet ik of het mobiel nummer van mijn ontvanger op een ondersteund netwerk zit?
Kan ik krediet overdragen naar een mobiel met abonnement?
Hoe zal de ontvanger op de hoogte worden gebracht van de overdracht?
Wat is de wisselkoers en berekenen jullie commisiekosten voor de wisselkoers?
Hoe lang duurt de kredietoverdracht?
Indien het een paar minuten duurt, geen zorgen – het betekent alleen dat het netwerk druk bezocht is.
Wat zijn de foutmeldingen die ik zie als de overdracht mislukt?
- Als jij per ongeluk verkeerde informatie aan ons geeft, b.v. een incorrect nummer;
- Als jij niet voldoende krediet beschikbaar hebt om een transactie te doen vanaf jouw account;
- Als het nummer van de ontvanger op een netwerk in een ander land is, waar wij geen transactie naar kunnen doen;
- Als er een probleem is met ons systeem, zoals dat het proces wat langer kan duren.