Acquire
Hieronder vind je een lijst met veel gestelde vragen over Vectone Mobile en haar services. Staat jouw vraag er niet bij, neem dan gerust contact op met de Klantenservice, zij helpen je graag verder.

Wie kan de Vectone App gebruiken?

Alle Vectone Mobile klanten (zowel de prepaid als betaal maandelijks klanten) kunnen de Vectone App gebruiken. Houd je mobiele telefoon bij de hand om Vectone App te activeren, aangezien er een activatiecode naar je telefoon zal worden gestuurd. Als je al geregistreerd bent op My Vectone kun je met hetzelfde wachtwoord inloggen.

Moet ik me inschrijven bij Vectone Mobile voordat ik gebruik kan maken van de Vectone App?

Ja. Als je nog geen logingegevens hebt voor My Vectone, moet je op Inschrijven klikken als je de Vectone App opent. Als je al logingegevens hebt voor My Vectone, dan kun je direct inloggen. Desalniettemin zullen wij je een verificatiecode toesturen wanneer je de Vectone App voor het eerst gebruikt.

Hoeveel kost de Vectone App?

De Vectone App is gratis te downloaden en te installeren. Bellen en SMS’jes versturen via de Vectone App kost evenveel of is goedkoper dan op je mobiele telefoon. Ook wordt er gebruik gemaakt van het tegoed wat op je mobiele telefoon staat. Je hoeft dus niet afzonderlijk op te waarderen. Je hebt een Wi-Fi verbinding nodig om inkomende oproepen te kunnen beantwoorden via de Vectone App.

Kan ik de Vectone App gebruiken voor noodoproepen naar 112?

Noodoproepen worden niet door de Vectone App ondersteund.

Kan ik de Vectone App op meerdere apparaten tegelijkertijd geopend hebben?

Ja, je kunt de Vectone App op vijf apparaten tegelijkertijd geopend hebben (maar je kunt het op zoveel apparaten installeren als je maar wilt). Onthoud, je kunt alleen bellen, gebeld worden, SMS'jes sturen en voicemail ontvangen als je bent ingelogd op dat apparaat.

Moet de persoon die ik bel of SMS de Vectone App op zijn/haar telefoon hebben?

Nee. Je kunt bellen naar elk ander telefoonnummer, behalve betaalde nummers. Om betaalde nummers en andere speciale nummers te bellen, moet je dit doen via je telefoon.

Hoeveel kost het om gesprekken en SMS’jes te ontvangen via de Vectone App als ik in het buitenland ben?

Als je verbonden bent met Wi-Fi is het gratis. Als je echter je mobiele data aan laat staan als je in het buitenland bent, blijft het op de achtergrond verbinding maken en zul je later de roamingskosten moeten betalen voor het gebruik van data in het buitenland, wat erg duur kan zijn. Zorg er dus voor dat je de data roaming uitzet voordat je vertrekt.

Hoe krijg ik toegang tot mijn contacten op meerdere toestellen?

Op een iPhone kun jij je contacten delen via iCloud. Op een Android telefoon kun je dit doen via Gmail.

Kan ik de Vectone App gebruiken met 3G/mobiele data?

Om te bellen en oproepen te ontvangen op de Vectone App, moet je verbonden zijn met Wi-Fi. Gebruik je 3G/mobiele data, dan kun je de details van je account bekijken en SMS'jes versturen, bellen werkt in dit geval niet.
vectonemobile_icon
vectonemobile_icon

Number Portability
Bring your number to Vectone at no Extra cost

More Info
vectonemobile_icon

aanmelden met emailadres
To receive important info, special offers and more